Just do it!

Just do it!

onsdag 14 juli 2010

Hej i solen, alla mina fina, fina!

Oj, vilka dagar vi har, det är bara helt oförståeligt!
Och jag bara lullar runt och njuter, av värmen, ledigheten, garagebygget, och min svägerska som är på besök från Island.
I dag kommer min Hilmir hem, efter tre veckor borta hos farmor, och det kittlas i magen av spänning..:)
MEn nu ska vi en sväng till stranden och svalka oss...

Så summa, summera är...UNDERBART!

Lite bilder på mina nyaste loppisfynd, en kista från vin & spritbolaget, som fått hjul och agerar soffbord. Toppad med en rosklase, från trädgården...så vackra..:)


Hoppas du njuter i nuet min kära vän!
Tusen tack för alla varma hälsningar, och söta ord om mina små reportage i Magasinet.

DU ÄR BÄST!

26 kommentarer:

Anonym sa...

Oj! Jag förstår att du längtar och att det pirrar i magen :-) Fina bilder du bjuder på!

Kram Linda (Jolin)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Hei☺
Så vakre bilder♥
Og kista var nydeleg-eit funn☺

SÅ deileg at det er sommarvær hos deg!!♥
Hos meg er det regn og overskyet :(
Men håper varmen kommer etterkvart!!

Klem M♥

LantlivsAnette sa...

Ohhhh så fint du har det..jag tror jag dööör...
Och du, jag köpte magasinet igår, ska lägga mig nu i verandan o läsa..hann snabb bläddra lite o såg dina fina reportage !! Himmel vad du är duktig !!
Ha det gott
Kraaam Anette
P.s Har drabbats av någon konstig yrsel..så jag måste nog ta det lite lungt idag, ska försöka, jag är ledig idag o då har man ju tusen saker att göra..

Sussi sa...

Vilken fiffig idé! Sätta hjul på kistan, och vips!.....ett soffbord!

Skulle vilja besöka ditt kontor (hjärn-kontoret alltså...) och ta del av alla idéer som surrar runt där inne. De verkar ju aldrig sina!

Kram
Sussi

Birgit sa...

Cooler Tisch.

beate sa...

hei! for et herlig funn!!!

klem beate

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad läckert bordet blev och dina artiklar i Magasinet var underbara ska bli så kul att få se mer från ert hem i det sen ;o)
Ha en underbar eftermiddag!
Kramis/LenaS

Weißer Vintagezauber sa...

Hello,
very very nice pictures from your great home.
Thank you from your wonderful blog:o)))))
Best greetings from Germany wish your,
Elke.

LENNU sa...

Hei!
What a great idea, a personal.
Klem Lennu

Loella sa...

Asch, det är ju du som är bäst...! ;)

Ha de gott gua!
Kram Loella

Sussi / Sussinghurst sa...

Dejlig at der er billeder fra dig igen, men vejret er faktisk også for godt til at blogge. Smukke nye (eller jeg skulle vel sige gamle) "fund" du viser.

Dessie sa...

Oh så härligt bord.. precis vad jag skulle vilja ha i sommarstugan!! Ideérna sprutar runt i mitt huvud just nu! *hihi*
Kram Dessie

Vida sa...

om du bara visste, om du bara kunde se hur lycklig jag blir av att titta på din blogg och läsa i magasinet...helt toklycklig...

brukar dela tidningar med syrr och dotter men nu har vi alla vars ett ex av detta ljuvliga nr..ska spara och ta fram vid lediga stunder och njuta...du är makalöst duktig bara så du vet..

sommarensallaängsblommorkram
Vida

Marie sa...

Ljuvliga bilder Gúa, supersnyggt med kistan som soffbord och rosbilden är ju helt magisk!

Kram till hela familjen!

Marie

Elin | Draumesidene sa...

Hei Gùa! Lekkert bord! Var i Sverige sist veke, og fekk nyte av sommervarme og sol! Ikkje så mykje av det her heime! Sat og kosa meg med JDL i går kveld, og SÅ mange fine bilder frå huset ditt! Kos deg med familie og vener - fang så mange minner som du kan... Dei vil varme deg på kaldare dagar!

God klem frå Elin :)

Jacqueline @ HOME sa...

Hi there Gua,
What beautiful roses and so artistically displayed. You are always so clever with everything.
Sorry that I haven't been around for a while. I have been staying with my sister while our husband's have been to LeMan's. I am now trying to catch up with my commenting !! XXXX

My home is my Castle sa...

Så flott bord du fikk deg :))
Ja alle tingen du fikk tak i var bare så flotte...

Klem,Kari

Mys och hemtrevnad sa...

jättefina bilder i reportaget, ser verkligen fram emot nästa nr...ALLTID fina bilder i din blogg med så klart! Njuter...Du är duktig! kramis semlan

Anci sa...

Hej !
Ja, nu är det en tid att njuta av sol och värme. Men också av att träffa familj och släkt. OCH att kanske stanna upp lite och bara njuta av just ingenting... och allt.

Stor kram
Anci

Anonym sa...

Vilket fint soffbord det blev av lådan! Ljuvliga rosor! Ja, visst är det underbart nu!
Må så gott!

Kram Marita i Björkhagen

Galleri Hönshuset sa...

Hej på dig.

Underbart fint med det fiffiga bordet.

ha det gott i sommarvärmen. Kram Pirre

Millas hem sa...

Mysigt! Underbara bilder! Kul idé med hjulen! Du kan du!

Kramen

Ps: Hade tänkt att semestra lite neråt! Finns det några kuliga loppisar du kan tipsa om? Ds

Kram Camilla

Rozmeen sa...

Just soooo inspiring!

Hugs,
Rozmeen

Sigga sa...

knús í hús og hundrað á þig :*

signerat 71 sa...

Hej,
LÅter som om du har en underbar sommar! Härligt bord du införskaffat.
Kram J

Sirpa sa...

Oj, vilken fin kista!
Har det bra!
Kram Sirpa