Just do it!

Just do it!

onsdag 15 februari 2012

 Ville bara med gårdagens motsatta hörna, önska er alla en fortsatt lycklig onsdag!


Var rädd om den tid du förunnats
ta vara på det du har fått
din tid här på jorden är utmätt
så skörda det frö som du sått

När du tänker tillbaks på din barndom
är mycket du vill ha igen
det är tankar som alltid ska finnas 
och som finns om du sparat dem

Kan du tänka dig något du ångrar
eller något du aldrig har gjort
det finns mycket som lockar i livet
detta livet som går så fort

Så ta vara på tiden som kommer
varje dag är en gåva du får
försök vara tacksam och tänk på
alla dagar som kommer och går.
Källa:okänd.


KRAM...

11 kommentarer:

Vintage House sa...

Vackert vackert vännen min:)
ha en mysig dag
kram
sandra

Tinas bo sa...

Vacker text!!
och sååå vackra bilder!!

Kramis Tina

Torparlycka sa...

Ååå vilka härliga känslor man får av dina bilder! Kram a

Norregård sa...

Känns som att jag är lite i det svartvita....så ser jag att du gjort inlägg tredje dagen i rad, lycka:)
Med de vackraste bilder & tänkvärd ord...

Du är bäst ♥

Anneli sa...

Mycket vackra och härliga inspirationsbilder.

Detsamma om den fantastiska dikten.
Tack

Kramen till dig,
Anneli.

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Så vakre bilder du har lagt opp.

Norregård sa...

kråke sa...

Blir alltid glad av dina bilder och dina vackra ord...du har den där förmågan att träffa rakt i hjärtat:))

Tack för att du delar med dig och sprider glädje...:)

kram kråke

Malin's Hus sa...

Tänkvärda o underbara bilder. Gillar att du tar in lite trästolar... Må så gott! Kraaaaaaaam

Eva sa...

Jag skrattar lite åt mig själv och min reaktion när jag ser att du har gjort ett nytt inlägg.. Jippey, ännu mer inspiration - tack snälla du!!

Kram

Chrissy...The Apothecary Shop sa...

So beautiful.....wow! Chrissy