Just do it!

Just do it!

måndag 20 februari 2012

Sipprar solens strålar efter en ljuv helg kantad av vänskap.
Viker tvätt medan virrvarr av webbutiks tankar slår takten.
Suckar saligt i synen av gröna blad som tittar försiktigt, försiktigt mot våren i min trädgård.
Stryker handen över små bebiskläder som har hämtats ner från vinden, och landar i en blinkning, i den tid de användes av mina barn. Känslan, dofterna. Minnen som finns förevigade. 
Ja, livet är sannerligen fantastiskt med sina kravlösa gåvor, bara för att vi finns...



 Stora kramen min till er alla mina kära ♥

//Goa

18 kommentarer:

Anonym sa...

Webb butik??? Va lyckliga ALLA vi som ej bor i närheten, skulle bli:) Go for it!!!
Kram Gittan

LjuvligaLjung sa...

Å jag blir bara så Glad av att läsa din blogg!!
Vilka super fina bilder.
Kram Michaela

LjuvligaLjung sa...

Å jag blir bara så Glad av att läsa din blogg!!
Vilka super fina bilder.
Kram Michaela

bakom berget sa...

Så vackert Du skriver! Och så fin Din blogg är. Jag måste se mig omkring här en stund nu.
Kram på Dig!
Åsa.

Chokladvillan 1910 sa...

Webb butik håller vi tummarna för !!!! Super chrmiga bilder !
Kram Anki

Chrissy...The Apothecary Shop sa...

WOW....what lovely photos...your home is stunning!!! All the best,Chrissy

Anne sa...

Your home is too beautiful for words.Thank you for sharing.Have a lovely day.

Norregård sa...

Detsamma:)

NOSTALGI I NR. 9 sa...

Vakre ord og vakre bilder. Bloggen din er så fin :-)
Ønsker deg en fin mandag :-) Anita

Vintage House sa...

härliga bilder njuter till fullo....
ha nu en fin kväll
kram
sandra

Frida sa...

Vackra ord och underbara bilder!
Kram Frida

Vitt hus med svarta knutar sa...

En webbutik skulle vara kalas=) Vackra bilder, precis som alltid!

Ha en fin kväll!
Kram,
Regina

Willa Wanillan Mirjami sa...

so nice pictures, thanks!

Fabraholic sa...

Du har det hem jag alltid har drömt om...

Tinas bo sa...

YES YES YES YES Webbutk vore grandiost!!! :))
Låt tankarna och ide'erna flöda, för vi skulle bli sååå lyckliga sååå...:))

Underbra bilder, jag bara smälter av allt det vackra du visar... :)

Kramis Tina

Anonym sa...

Ljuvliga bilder och fina ord!
Kram till dig.
Marita i Björkhagen

Vida sa...

är på språng men måste in till dej och ge en kram;)) underbara bilder och underbara tankar;)

Vidasnickarverkstadkram

john sa...

Lovely, lovely, lovely ! what beautiful photos as usual an absolute treat to read your blog ! Gail x