Just do it!

Just do it!

torsdag 18 april 2013

Butiken fyller 2 år = BROCANTE, lördag mellan 11 & 15 VÄLKOMNA! Söndag, stängt!

Hej mina käraste kära!

Jag har inte mycket att säga, men mycket att göra :)
Veckan har gått åt till uteplatsen. Kan lova att det var en riktig skitgöra, för varje vinter används den för förråd/verkstad. Men, alltid lika roligt att få boa ute. Det är ju en tacksam lek, eftersom allting är tillåtet. Behöver inte ens tänka praktiskt!
...och blir därför som en 5 åring när jag håller på. Försöker ju alltid ändra lite varje år, men temat är detsamma, en salig blandning saker som jag just nu inte kan leva utan.

Japp, i varje fall, kan jag lugnt påstå att det är fixa och dona som regerat, och allt inför lördagens 2 årsdag som ju firas med BROCANTE. 
Det kommer finans mängder av godsaker, både hos mig och alla fantastiska som finns på plats i trädgården!
De som hedrar mig med sin närvaro denna dag är..
Pernille
Mia
Mia
Amelie
Gerda
Susanne
och
Eila
Och jag lovar att det blir många skratt och Feel good!...+ att vädret ser ut att hålla sig på vår sida. *håller tummarna*
Ni kommer väl?!?

Massa Instgram pics (moragustas) från veckan är det enda jag har i bildväg till er, mina solar. 
-Samt en himla massa kärlek förstås ❤


Puss & Kram och bästa helgen till er alla!
 - så HOPPAS jag vi ses på lördag :)))

// Goa

16 kommentarer:

Miss Maple sa...

How lovely is that room in the first picture!

Daniel sonesson sa...

Den text stil är jätte jobig att läsa. Välj en mer lättare stil så man kan läsa.
Man läser bare två rader sen stänger man ner.

Spets och Silver sa...

Hej!
Jag och väninnan Christina ser såå fram emot i morgon, det blir premiärbesök för oss bägge.
Klart att vädret blir bra!
Kram från Annette "Spets & Silver"

Unknown sa...

Hej!
Jag har följt dig på Instagram ett tag och älskar dina bilder. Bestämde mig för att kolla upp din hemsida, med alla dessa inspirerande bilder på Instagram var förväntningarna höga. Ännu har jag bara hunnit snabbspana men är helt överväldigad! Jag är helt såld och nu ska jag botanisera vidare och drömma mig bort bland allt det fina. Tack för att du gör min dag :)
Med vänlig hälsning Annlou

Älfgärdet sa...

Oj, oj, oj... vilket gäng. någongång ska jag väl få möjlighet att besöka dig, men när??? Ha det helt underbart <3

Solveig (Svingenslillehus) sa...

ÅÅÅÅ hjelpes så masse lekkert.. Gratulerer med 2 års dagen... Du har en fantastisk butikk og smak, du er underbar :)

Ha en fin helg, gode Gua :)
Klem Solveig

Jennys Vita Villervalla sa...

Stort grattis på 2-års dagen till dig och din sanslöst vackra butik! En av Sveriges vackraste! ❤
Jag önskar att jag kunde komma och hälsa på även denna helg, men har lite annat för mig.
Önskar dig och alla andra en solig lördag med många skratt och fina fynd för dem som ska loppa!
Stor varm kram!
Jenny

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Grattis till dina två år !!! Åååå vad jag önskar att jag någon gång kommer till ditt garage...ser helt underbart ut !!
Lycka till nu imorgon o njut ut av dina vänner o alla bloggare som kommer !!

Kram Anette

LissasVita sa...

Önskar di all lycka imorgon!! Jobbar ju själv tyvärr... Kramen Lisbeth

Frida sa...

Hej Gua!
Hoppas att ni hade en underbar Brocante i dag och att det kom mycket besökare, ni hade verkligen tur med vädret:). Tack för fina hälsningen hos mig:)
Kramar Frida

Anonym sa...

bookmarked!!, I like your site!

Also visit my pagе - стоимость авиабилетов

Anonym sa...

Simply dеsiгe tο say your artiсle
іs as aѕtounding. Τhе сleагneѕs in уouг post
is just greаt and i can aѕѕumе you're an expert on this subject. Well with your permission allow me to grab your feed to keep updated with forthcoming post. Thanks a million and please carry on the enjoyable work.

Feel free to surf to my site ... Авиабилеты из санкт-петербурга в воронеж

Obat Kuat Tradisional sa...

thanks have been allowed to visit this blog

Obat Kurus Paling Cepat sa...

article very interesting to observe

Ramuan Tradisional Untuk Menurunkan Berat Badan sa...

happy Tuesday, permission to share the article

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs