Just do it!

Just do it!

måndag 8 april 2013

Hej mina kära!

Idag är det inte många ord i huvet, men desto flera tankar. Ja, ni vet hur det är med mig, och just nu är jag bara så himla bloggstum. Ungefär som när man tvingar ut det sista ur en tandkrämstub, känns det som, när jag letar ord att skriva. 
Egentligen är jag nog lite stressad, men jag mår bra ändå. Stressar för massa roliga saker skull, och då är det annorlunda. Eller?
Jag glömmer lite och sover lite, med tidsoptimismen på högvarv just nu.  Men, men...solen skiner :)
Och idag har jag gjort en tavla av gamla bokryggar...(heter?) i vårt nya lilla sovrum. Det kändes lite roligt. Gamla böcker är ju fina och varför inte visa upp dem då.
Ovanför fäste jag gamla elsocklar som jag limmat i en glödlampa. Bara för sakens skull och absolut inget jag kan använda. Men, vad gör det? Finns ju miljon andra saker jag använder.

Vill bara till slut berätta att...jag återigen har hittat mail från er rara människor, bland mina skräpmail...så trist :(
Så om ni skrivit och inte fått nåt svar, snälla skriv igen!


-Lite sovrum, eller litet sovrum vilket som ;)
inget nytt bara samma saker som bytt plats, som vanligt....
 

 Jag önskar er alla en vacker vecka.

*pssst*...glöm inte Detta

Kärlek ❤
// Goa

17 kommentarer:

Jennys Vita Villervalla sa...

Du är bara helt fantastiskt kreativ!
Så fint det blev!!
Allt gott och mycket solsken till dig! ❤
Kram!
Jenny

pysseltanten sa...

Helt underbart o originellt....som vanligt hos dej...<3
Kram Git

Annas skattkammare sa...

Så fint sovrum ni har!!
Kramar Anna

Sirpa sa...

Vilken fin och personlig sovrum du har!
Önskar dig en skön vecka!
Kram Sirpa♥

Lallbacken sa...

hej goa. men vilken kul idé med böcker på väggen :) det blev ju så snyggt! ha en fortsatt fin vecka
/mia

Anonym sa...

Så utrolig herlig soverom og for en kreativitet du har:)
Dette var bare kjempe flott:)
Pass på deg selv og nyt dagene:)
Ønsker deg en herlig uke
Klem Merete

Chokladvillan 1910 sa...

Vackra & underbara bilder som
vanligt ! Jag njuter. ;)
Må så gott !
Kram Anki

Norrfrids Eija sa...

Så mycket skaparkraft det finns i dej och den konst du åstadkommer med hjälp av tyg och pensel är magisk! Sitter här med nya numret av Sköna Hem och bara njuter av varenda bild och varenda ord i reportaget från ert hem. Detta kommer bläddras i till det inte finns några blad kvar kan jag lova! Så tilltalande för mej trots att vi egentligen har helt olika stil men jag bara älskar det - återbruksnerven, det gamla, skavda, skrynkliga och nötta har vi gemensamt and I love it!

Miss Maple sa...

Great faces in that bowl.

kråke sa...

ja...du är full av underbara ideér och skaparkraft och jag är full av beundran och bara njuter av allt vackert du hittar på och delar med dig av till oss andra:)

Stor kram till dig fina Goa:))

kråke

Pamela@ The Sampler Makers Farmhouse sa...

❤ Your Blog~
Pamela (From Quebec)

H A N N A S - F O R M sa...

ÅÅÅÅÅ, Gua, såååå roligt att titta in och se hur du utvecklats med ditt bildseende, UNDERBART!!!!! Och du är så fantastiskt kreativ och gör så vackert...TACK för allt du visar fina!

Ha en underbar helg!

STOR KRAM
Hanna

H A N N A S - F O R M sa...

ÅÅÅÅÅ, Gua, såååå roligt att titta in och se hur du utvecklats med ditt bildseende, UNDERBART!!!!! Och du är så fantastiskt kreativ och gör så vackert...TACK för allt du visar fina!

Ha en underbar helg!

STOR KRAM
Hanna

Obat Kuat Tradisional sa...

thanks have been allowed to visit this blog

Obat Kurus Paling Cepat sa...

article very interesting to observe

Ramuan Tradisional Untuk Menurunkan Berat Badan sa...

happy Tuesday, permission to share the article

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs